Kompanija Apple danas je otvorila zvaničan nalog za podršku na Twitteru. Nalog je @AppleSupport
![]() |
Twitter fotografija @AppleSupport |
Šta ovo znači za građane Srbije i korisnike Apple proizvoda u Srbiji?
Moje lično mišljenje – ne puno toga. Odgovore na sva pitanja koja budete postavljali na ovom nalogu možete naći na Apple Support stranici.
Sada je možda samo lakše jer to može neko umesto vas da traži i u 90% slučajeva vas usmeravaju na linkove koji su već dostupni na apple.com stranici.
Primeri su:
…
Ako pogledate nekoliko twitova možete primetiti način na koji Apple agenti komuniciraju i to je deo obavezne obuke kroz koju oni prolaze.
Na sva pitanja odgovaraju šablonski, vrlo kulturno, predusretljivo i naravno ljubazno:
We’d be happy to check this with you.
We would love to assist.
We’re here to assist
We’ll do everything we can to help
Međutim, ovi twitovi su samo prva linija podrške. Nakon toga prosleđuje se link ka člancima na Apple Support stranici.
Ako ni to ne pomogne, uputiće Vas da dodatnu podršku pronađete na sledećoj stranici:
Srbija naravno nije na spisku zemalja gde Apple pruža direktnu podršku i Apple Agent Vas upućuje na Vašeg lokalnog AASP-a (Apple Authorised Service Provider), tj. posetite Servis gde će moći da urade dodatnu dijagnostiku uređaja.
Time se krug zatvara.
Apple agent u prvoj liniji podrške ima ograničene mogućnosti, obučen je da Vas provede kroz već postojeće procedure i korisnička uputstva i prosledi Vas dalje ako to ne bude dovoljno.
Da li ćete pisati na twitteru i čekati na odgovor ili pronaći sami ono što Vas interesuje na Apple Support stranici – izbor je naravno na vama.