O meni

Moje ime je Miroslav Petrović. Već duži niz godina aktivan sam član Apple zajednice u Srbiji, učestvujem na forumima iSrbija i Benchmark, a takođe sam zaposlen u iStyle Stores kompaniji kao menadžer Apple autorizovanog servisa od 2011. godine.

S obzirom da iStyle posluje u 12 zemalja i do ovog trenutka imamo servis na 21. lokaciji jedan deo mog posla je i obuka menadžera servisa kao i servisera. Zvanična titula je Cluster Service Manager za Srbiju, Hrvatsku i Makedoniju.

Moje znanje, saveti, instrukcije, uputstva rasuti su po Twitter-u, Facebook-u i forumima pa je samim tim cilj ovog sajta da sve to skupim na jedno mesto:

www.appleusrbiji.rs

Dezinformacije koje kruže društvenim mrežama su glavni razlog za pokretanje ovog sajta. Pokušaću jasno da razgraničim mogućnosti Autorizovanog servisa u Srbiji u odnosu na mogućnosti u drugim zemljama jer kompanija Apple nema identičnu proceduru za ceo svet. Postoje ograničenja koja su u Srbiji više nego očigledna.

Takođe, pisaću i o neovlašćenim procedurama servisa jer smatram da je bitno da korisnik ima kompletnu informaciju na osnovu koje će doneti odluku o servisiranju svog Apple uređaja. Postoji mnogo servisa mobilnih telefona u Srbiji i Beogradu ali iz mog iskustva samo nekoliko može da popravi Vaš Apple proizvod na pravi način.

O servisu niko ne želi da priča, da piše, a upravo Apple jako puno ulaže u taj segment svog poslovanja. Dobar servis privlači nove kupce, dobar servis zadržava stare kupce.

Na ovom sajtu pronaći ćete i tekstove o sjajnim mogućnostima za upgrade starijih, pa i novih generacija Apple računara. Ništa ne vraća osmeh na lice korisnika kao ugradnja SSD diska.

Posebno mesto u ovom Blogu zauzimaće iPhone kao najmoćnija mobilna platforma ne samo u Srbiji već globalno.